Sprawdzone i bezpieczne automaty głosowe dla każdej korporacji taksówkowej

99,1%

skuteczności w potwierdzaniu zleceń

0 sekund sekund

czasu oczekiwania na linii

do 70%

redukcji kosztów obsługi klientów

100%

odebranych połączeń od klientów

Czy uwierzysz, że te rozmowy prowadzi Automat?

Brzmi praktycznie tak samo jak człowiek

1 Zlecenie można przyjąć w chwilę

Kiedy Automat jest pewien adresu i tego co mówi człowiek nie wymaga dodatkowego potwierdzenia.

Posłuchaj:

2 Zadowoleni klienci

Automat doskonale radzi sobie z osobami starszymi, które często nie zauważają, że rozmawiają z Automatem.

Posłuchaj:

3 Czasem automat poprosi o potwierdzenie

Automat ciągle analizuje to jak mówi człowiek. Czasem poprosi o dodatkowe potwierdzenie. Rozmowa się lekko wydłuży, ale wszyscy będą mieć pewność co do adresu

Posłuchaj:

4 Obawiasz się osób mówiących niewyraźnie?

Automat sprawnie rozmawia z osobami pijanymi i mówiącymi niewyraźnie. Wspiera się zarówno swoim przeczuciem jak też historią klienta w korporacji.

Posłuchaj:

1 mln

telefonów odebrał automat w korporacjach

ponad 100

Dla tylu korporacji nasz zespół buduje rozwiązania od lat

ponad 3 lata

Automatu na rynku, który wciąż się rozwija i dodaje funkcje

Oddajemy korporacji nowoczesny panel nadzorczy

Najważniejsze funkcje naszego automatu

Zamawianie kursów terminowych

Już ponad 30% kursów to przejazdy terminowe. Dla klienta liczy się precyzja i zaufanie, że zostali poprawnie zrozumiani. Od tego często zależy ich biznes.

Obsługa dodatków, np: większy bagażnik

Klient czasem chce przewieść psa. Czasem potrzebny jest kierowca z znajomością języka angielskiego. Wszystkie te parametry możemy podać przez telefon.

Płatność gotówką, a może kartą

Z uwagi na fakt, że nie wszyscy kierowcy nadal mają terminale płatnicze, istotnym aspektem jest powiedzieć o tym, czy chcemy płacić gotówką czy kartą.

Cennik

Blisko 5% klientów pyta o cennik korporacji zanim podejmie decyzję o zamówieniu przejazdu. Nie ma potrzeby, aby recytację tabelki cen przeprowadzał człowiek.

Obsługa bezgotówki

Dla wygody klientów, kiedy dzwonią, od razu wpinamy się do systemu bezgotówki i wiemy, jakimi dokumentami dysponuje oraz w jakich firmach pracuje.

Łączenie z dyspozytorem

Tak jak i człowiek, tak też automat może być omylny. Musimy dać klientowi możliwość kontaktu z dyspozytorem w razie potrzeby.

Policz ile kosztuje cię Twoja dyspozytornia
i pomyśl czy nie warto poszukać w niej oszczędności
Skorzystaj z kalkulatora

Wręczamy do ręki kierowców narzędzia, które pozwalają im pracować efektywniej

Miny

Ostrzegamy kierowców kiedy widzimy, że zlecenie może być miną,

Czasy dojazdów

Kierowca traci na dojeździe. Pomagamy być mu w najlepszym miejscu

Ocena pracy

Pokazujemy oceny jakie wystawiają klienci i podliczamy portfel wpływów
Codzienne powitanie

Każdy Kierowca powinien otrzymać informacje o tym, gdzie jest Panel Kierowcy w codziennej wiadomości. Informacja zawiera tez odnośnik do filmu z instrukcją jak korzystać z mechanizmu. Kierowcy zaglądają do panelu szukają informacji o kliencie, swoich rozliczeniach i ocenach.

Kliknij, aby zobaczyć.
Przedawnione kursy

Bardzo często miny wynikają z tego, że kierowca(nie wie) jedzie do zlecenia, które było zamówione tak dawno temu, że już może nie ma sensu do niego jechać. Czasem krótki telefon do klienta rozwiewa wątpliwości czy jechać, czy skasować kursi i szukać innego.

Kliknij, aby zobaczyć.
Ponowione zlecenie

Czasem się zdarza tak, że Klient zamówi więcej niż jedno zlecenie przypadkiem, Np.: zadzwonił do Dyspozytora, a potem zamówił jeszcze w Aplikacji. Ostrzegamy obu kierowców – jak dostaną takie zlecenie – że należy sprawdzić czy na pewno tak miało być – że klient ma dwa aktywne zlecenia.

Kliknij, aby zobaczyć.
Ryzykowny klient

Mówimy kierowcy zanim wyjedzie o tym czy klient nie powoduje dużo min / jaką ma historię w korporacji. Czasem taka informacja może uchronić kierowcę przed wyjechaniem do zlecenia, które było zrobione dla żartu.

Kliknij, aby zobaczyć.
Miny

Nawet jak Kierowca miał minę i mamy pomysł czemu mogła ona nastąpić wysyłamy do Kierowcy informacje o naszych domysłach. To element edukacyjny, który w przyszłości może zaprocentować innym / lepszym podejściem kierowcy do kolejnych klientów i ich zleceń.

Kliknij, aby zobaczyć.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zredukować obsadę dyspozytorek i dodać automat?
Tak, korporacje, które z nami współpracują zwykle zaczynają redukcje etatów od pozostawienia w ciagu dnia maksymalnie jednej dyspozytorki. Skoro Automat może prowadzić nawet kilka rozmów na raz to nie ma potrzeby posiadania więcej niż jednej osoby.
Potem - myśli Korporacji idą w strone nocek, podczas których zwykle dzieje się bardzo niewiele i nie ma powodu aby obsadzać wtedy cały etat - a Automat może sobie spokojnie z tymi ludźmi poradzić.

Czy automat może odbierać rozmowy jako pierwszy?
Tak, proponujemy Korporacji dwa rozwiązania. W pierwszym rozwiązaniu Dyspozytor na zmianie odbiera pierwszy, a jak jest zajęty to rozmowy przejmuje Automat. Automat może prowadzić więcej niż jedną rozmowę na raz. Czasem w tym czasie kiedy Dyspozytor przyjmuje jedno zlecenie, Automat może przyjąć dwa lub trzy. Automat oczywiście sprawdza czy jest odpowiednia ilość Kierowców do obsłużenia tego ruchu.
W drugim rozwiązaniu Automat odbiera pierwszy rozmowy i zastępuje Dyspozytorkę.

Czy mogę obsługiwać np.: całe nocki tylko automatem?
Tak, oczywiście. Korporacje często biorą Automat głównie z powodu oszczędności na zamówieniach nocnych. Jeżeli w Korporacji w nocy pracuje dyspozytorka, która przyjmuje 20-40 zleceń w tym czasie to patrząc na jej koszt etatu nocnego trzeba uznać, że jedno zlecenie kosztowało Korporacje nawet 3-5-10zł To są bardzo duże koszty. Automat przyjmie te zlecenia za ułamek tej kwoty.

Produkt działa z:

MamTaxi RT3000

Współpracujesz z innym systemem dyspozytorskim? Odezwij się do nas - pomożemy.